87.

Hur ser din skrivbordsbild ut?

Såhär. Hela bästa mumingänget.

Din senaste photo booth-bild.

Min senaste photobooth-bild finns i inlägget under så tog en som gjorde mig glad.
 
 Det tråkigaste som hänt dig i år.

Det har hänt mycket tråkigt i år. Det har liksom varit året då både jag och mina kompisar har vuxit upp ganska mycket. Jag tror ni vet vad jag menar. När känslorna blir starkare på något sätt. Man blir ännu gladare när man blir glad och ännu ledsnare när man blir ledsen. Har också haft en stor ångest större delen av året.

 Det bästa som hänt i år.

Blev kär.

 Tre senaste sms.

"Najs! Älskar bröst bilden ifrån Gotland, så jävla rätt, så jävla fab du är''- Etienne om min bröst bild

"Äntligen framme i hytten''- Martin som änltligen kom fram till Danmark efter en hel dag i bil.

 "Bra! Alltid välkommen hem"- Mammas standard sms. Fint.

 

 Nuvarande beroende:

P.A.R.A.D.I.S.E.H.O.T.E.L.L. 

Ett jobb du aldrig kan ha.

Ett niotillfem jobb på ett företag där man inte åstakommer något viktigt. Jag måste ha saker som händer hela tiden. Klarar inte av enformighet. Måsste få vara kreativ och ha kul i framiden.

Något du inte gillar hos andra.
Folk som är dömmande och jag tycker inte heller om när människor är ''så jävla scitzo''. Ni vet sånna som ändrar sig från dag till dag. Älskar en enda dagen och hatar en andra.
Tycker heller inte om egoistiska människor som tror att hela världen kretsar runt dom. Och hatar verkligen när folk ha dumma åsikter och inte har bra argumument för det.

En dålig sida med dig själv.
Otålig, stressad, rädd för allt, överanalyserande och rastlös.

En bild du är nöjd med.

 Blir typ aldrig nöjd med mina bilder. men här är en skoluppgift då vi skulle fota jeansreklam.

 En maträtt du är sugen på just nu.
Detta som jag ska laga ikväll!

 
Helgplaner?
NADA, helgen är ju typ slut.
Allmänt | |
Upp