59.

 
Idag åkte jag till Eriksdal för att simma, har inte orkat simma på år och dar så jag tänkte det var dags för att rövspark så att jag kunde börja igen. Dock har jag inge bra självdiseplin så jag hamnade bland bubblorna och barnen i bubbelpoolen istället i en timme. Bästa beslutet på hela dagen, måsste göra om det någon gång efter skolan eller så, avkopplande!
Sen så mötte jag upp Etienne i skanstull och satt oss på det ”lilla cafet på söder(TIPS TIPS) AS mysigt med gamla vintagesoffor och trevliga killar i kassan haha ;-), fick en äppenpaj för 5 kr billigare och Etienne fick en bryggkaffe gratis.
Vi pratade skit om allt, relationer, sex bara sånt som vi kan snacka högt om på cafen. Hon är typ min ända vän som är som jag och inte blir generad så fort man nämner ordet KNULLA. love her! Vi pussades hejdå och jag åke hem till Martin och fick en hejdundrar god middag.
Lifes good! 8-)
 
Allmänt | |
Upp