168.

I tisdags bjöd tände vi på grillen, tog på oss jackorna och hade årets första grillning på min tomt. Det bästa och roligaste på länge!
Innan folk kom gjorde jag strawberry decory till mig, Lovisa och Martin. Gissa hur goda dom blev med färska jordgubbar och allt, smakade sommar.
Jag asglad med drinken min.
Jag och pojken med var taggade!
Sen började kompisar dyka upp, typ dessa bra två.
Och sanna och en upptagen Isak i bakgrunden.
Jag och Alicia! Invigde också min trogna hatt.
Rebecca och Chala kom också och grillade kyckling och var fett fina.
SÅ GOTT.
 
Sen dog min kamera, resten av kvällen handlade det om dans, singstar och nakenbad i mitt bubbelbad. Dagen efter gjorde jag Martin och Amanda världens godaste brunch till dom som sov över. Typ pankakor och marsmellows och kolasås som var en hitt LOVAR. Kram
Allmänt | |
Upp