120.

Vaknar. Oljud. Hör ljudet ifrån den förskräckliga fläkten och ljud ifrån ett evigt borrande. Kollar på klockan- hav 8?!?! jag som hade tänkt sova till minst 9 på min heliga sovmorgon. Älskar att vi ska gör om vårat badrum och få bubbelbadkar, fint marocanskt kakel osv men bu för dessa hantverkare som springer upp och ner i huset under dagarna. 
 
Idag är det ändå en helt okej dag, tycker om att jag inte behöver stressa på morgonen. Kan liksom i lugn och ro packa väskan, kladda på lite eyeliner och äta min frukost som jag tycker är så svår att få ner vissa dagar. Och så har man lite extra energi när man börjar 1 så man faktiskt kan försöka lägga ner lite tankekraft på sveriges energi förbrukning, romantiken eller nått annat halvtråkigt.  
Sitter just nu på min sista lektion, snart ska jag möta upp Martin för att köpa biljetter till Veronica Maggio i helgen (pepp!!) och sedan åka hem till mig för att bara vara med varandra. (<3)
 
 
Allmänt | |
#1 - - Erika:

Hej fina Ninni! Ville bara säga att jag verkligen saknar dig! Och du är jättefin, keep up beeing the awesome person that you are! <3

Upp