179.

Hej alltså förlåt men INGENTING vettigt händer. 
Dagen då jag fick sommarlov och martin tog studenten låg jag orörlig och olycklig på akuten i 12 timmar. Hade tydligen en trevig cysta på äggstocken som läckte och en äggledarinflammation som spridit sig upp i magen. Grät säkert 7 gånger den dagen när jag gång på gång insåg att jag missade den dagen som jag och inte minst sagt Martin hade väntat på så länge och när jag försökte röra mig pga den outhärdliga smärtan. 
Nu knaprar jag antibiotka och har därför varit sjukt låg hela veckan, ni vet snurrighet, trötthet, ännu mer illamående än vanligt. Vill bara att jag ska sluta äta dom så jag orkar kicka igång mitt sommarlov! Får sån ångest när jag ser att ''alla andra'' verkar ha det så kul och må så bra. Är det bara jag som får ett litet ''mentalt breakdown'' några veckor in på sommarlovet? 
 
 
Allmänt | |
Upp