160.

Har en såndär jobbig känsla i magen. Den speciella jobbiga känslan som jag oftast får i magen då jag har haft tråkigt för länge och varit ensam för länge. För när jag har tråkigt tänker jag och när jag är ensam har jag ingen att ventilera tankarna med och samlas som liksom som en hög i mig. 

Jag blev magsjuk och jag orkar inte skriva nått just nu om det, kanske när det sjunker in. Just nu orkar jag inte tänka på det så mycket och det är bra. Jag är iallafall frisk nu äntligen gaah det har varit så kass timing för att jag och Martin har nu blivit sjuka varranan vecka i en månads tid och det har resulterat i mycket mindre tid tillsammans.

Köpte en jacka idag. En jättefin ljusbeige trench som jag suktat efter ett tag nu. Nu är bara frågan om jag vågar använda den imorgon? Är det inte liiiite för kallt fortfarande? vill liksom inte ha på mig den och sedan byta tillbaka till vinterjackan igen. Hmm problem
Ettienne har fått en plats till Chicago!! Fatta vi två i en stor stor stad utan föräldrar, har bestämmt mig för att vi ska leva loppan och göra massa busiga saker för vem vet när en sånhär chans kommer igen? Rymma ut i natten, skaffa bekantskaper med amerikanare och fatta om vi hittar ett tak att blicka ut över staden på? *obs snälla låt den sista bli sann*

Ska göra magnet röntgen??wow tänk om jag hade tandställning eller nått

Är fett rädd för att bli stor.

hejdå
Allmänt | |
Upp