naken

 
Känner typ bara att jag behöver skriva något här. Jag fattar egentligen inte varför jag känner att jag har en ''skyldighet'' att göra det, ingenting är ju mitt fel. Men ofta känns det som att folk som är runt omkring mig ofta tycker jag varit sjukt oklar på senaste tiden...ja men ni vet, gå hem ifrån skolan efter en lektion, ibland inte dyka upp alls...inställda planer. Det är inte för att jag är lat, dumm, hatar er eller blivit förändrad...det är för att jag är sjuk helt enkelt. Och vissa perioder kan det vara skit bra med mig så att det knappt märkts, vissa bara lagon och andra perioder går det bara inte.
Och jag känner mig så jävla töntig nu som tycker detta är jobbigt att skriva för att jag vill inte att någon ska tro jag är en person bara vill ha empati eller att folk ska börja behandla mig annorlunda. Det är seriöst det sista jag vill, jag vill bara att ni ska förstå lite lite bättre.
Allmänt | | Kommentera |
Upp