resa

 
Hey. På senaste 2 veckorna kan jag inte beskriva hur det har varit, är i något stadium då jag liksom inte har några tydliga känslor alls. 
En väldigt härlig sak är att mina föräldrar har bokat resan som vi snackat om kring köksbordet nu någon månad! På nyårsdagen reser vi till Miami för att först åka på en kryssning till någon tropisk ö på Mexico och Grand cayman. Tydligen har vi en hytt längst fram i båten med typ fönster rakt ut mot vattnet, all inklusive på ALL MAT hela tiden (omgomg), typ pool och massa sånt på däck. Sen ska vi resa runt lite i Miami med bil efter det.
Alltså fattar ni ens hur mycket jag längar? Jag och mina föräldrar behöver verkligen det här efter denna höst och vinter...Världens bästa familjepresent och världens bästa familj <3
 
 
 
 
 
 
 
Miami för några år sedan
Allmänt | |
Upp