Regn är vackert.

Regnet öste ner igår så jag och pappa gick ut på gatan för att föreviga.

Dagens mående: Känner mig rätt tom och ledsen, skuldfull dummt nog pågrund av det. Jag känner mig också fylld av massa ilska till dagens samhälle och en stress över valet på söndag :(

Dagens borde: Plugga till det där dumma provet om en vecka? som vi btw fick reda på idag att vi hade...

Dagens frisyr: lågbulle och mittbena, so intresting!

Dagens smink: lite eyeliner och conceler!

Dagens klädsel: gråa ''kostym brallor'' och en blåblommig tjocktröja och såklart världens skönaste skor- freerunners.

Dagens planer: Kolla på PH (så kär i Kristian) och så om typ 1,5 h kommer linneas kompis ifrån london hit! Så exalterad och nervös pga dom bara sets en gång i Aussie. :OO Ska bjuda honom på svenska kanelbullar och flasha med mina engelskakunskaper! om dom vill fungera...

Dagens materiella vill ha: Hmm... står helt blankt just nu. Men EN del finns det ju.

Dagens fundering: Hur länge ska jag behöva vara såhär ledsen? Är medicin ett alternativ för mig?

Dagens beroende: Vatten

Dagens tråkigaste: alltså förlåt men ALLT förutom partidebatten i disel och när jag kom hem och umgicks med pappa lite.

Dagens längtan: något bättre än det här.

Dagens superlängtan: Ren lycka för en stund.

Dagens låt: Håkan Hellström – Du är snart där <3

Allmänt | |
#1 - - A:

Hur menar du med att du ständigt känner dig ledsen eller nedstämd. Jag själv känner mig konstant depprimerad, men när jag ser mig omkring så finner jag ingen anledning till att vara ledsen... Förstår du vad jag menar? Kanske inte... Jag vet inte. Men om du gör det, hur upplever du det hela? Och hur motverkar du det? Och tror du att du i grund och botten vet vad ens besvär kan bero på, men är alldeles för rädd för att inse det?
Tacksam för svar.
Kram A

Upp