Min fina student.

Hej allesammans. Sitter här i eftersvallet av min student och kommer fortfarande på mig själv att le när jag scrollar genom facebook flödet om och om igen för att kolla bilder ifrån min student som nära och kära lagt upp.
Att ta studenten var som så många andra har sagt förut en av de roligaste och peppigaste dagarna i mitt liv!- och en av viktigaste dagarna för mig eftersom att den var ett kvitto på allt jag kämpat för i 12 år. Hela dagen var som ett ända stort: ''JAG KLARADE DET!''
 
Dagen började tidigt med en underbar champangefrukost. Att krama alla i sina fina kläder och leenden fick mig så glad. Vi hade dukat upp en jätte god frukost med ägg bacon bakverk mackor och såklart massa champange som vi skålade med! Sen vi delade ut ''klassens'' och jag blev framröstad till ''klassens kämpe'' som jag blev sjukt nöjd och glad över.
Sen rullade dagen mest på varvad med gråt och eufori tills det var dags för min klass att springa ut först efter cermonin med lunch och uppträdanden. Skorna av- party poppersarna i handen- klara färdiga gå och jag sprang! Sprang för mitt liv kändes det nästan som. Jag blev andfåd men det gjorde inget för jag hade TAGIT STUDENTEN!
 
 
 
Sen åkte jag flak och slängde öl efter öl upp i luften och skrek till löjliga låtar och ja det är jätte kul att dränka sig i öl och trängas med folk på ett flak! Och sen tillslut så hade jag en väldigt kul och mysig motagning med min familj och vänner, jag var så glad att alla kom dit för att fira lilla mig. Blev väldigt bortskämd med god mat och fina presenter. Fick bland annat vinglas, margaretaskålar, en macbook air, presentkort, saker till tågluffen och tekoppar. Tack så jätte mycket!
När alla många gäster hade gått och det bara var dom närmsta kvar så dansade vi och jag somnade i min säng så jävla glad.
 
Allmänt | |
Upp