''Jag vill hänga där guzzarna hänger och bara de''

Hej! I lördags var jag på debaser där Cleo,random bastards hade gigg med fina Fia och hennes amigos. Cleo är ju typ den bossigaste rapparen i världen och jag har verkligen lyssnar sönder hennes senaste EP så det var väldigt väldigt kul att gå! Älskade också att bla Broder john och friman & Sabina Dumba gästade. Mina ben var verkligen slut när jag kom hem för vi dansade sönder oavbrutet i 5 timmar, vill typ inte gå ut någon annan stans än där det är hiphopklubb för det är verkligen den bästa ''kolla mina snygga moves Im own it'' musiken. Skönt också att jag kom in även fast det var 20 års gräns för att på 18 klubbar är dom flesta väldigt självkontrollerde och vågar inte släppa loss. Men ger Cleo 100% kärlek för att hon är så bra artist, människa, bäst.
 
 
Allmänt, festligt | |
Upp