Teater och det galna sambo...

 
Godmorgon! Bilder ifrån morgonens mysfrukost och igårkvällens bravader är detta. Bravaderna innehöll tetater med skolan på Dramaten och eftersom att jag hade noll förväntningar (hade lyckats missa all info om att vi ens skulle på teater haha) så blev jag väligt positivt överraskad! Vi fick se ¨ungefär lika med¨ som handlade om typ pengar och klasstillhörighet, pjäsen var väldigt vältänkt och rolig samtidigt som den var på så stort allvar! Bianca Kronlöf var blandannat med som jag tokälskar. Så om ni har cash så det blir över denna månad tycker jag ni borde gå och se den för det blir välspenderade pengar!
 
 
Martins föräldrar är i Thailand denna vecka så jag och Martin har levt det galna sambolivet tillsammans i deras lägenhet (obs haha läs med ironi). Får obehag av tanken att flytta ihop tillsammans med någon och börja leva ett svennevardag tillsammans... Men vi har iallfall myst i sängen halva förmiddagen och sen gjort en god frukost med egenpressad juice och goda smörgåsar. Juicen blev så god med 2 apelsiner+1 äpple+hallon. Try it!
 
 
Allmänt | |
Upp