Lär mig så mycket nytt.

Hej! Sitter i min säng och har precis skickat in min notis som vi hade i läxa att skriva. Efter ett gäng knepiga upgifter var det skönt att ''bara'' behöva skriva en notis. Jag menar det är ingen press på att vara så himla fyndig när man skriver en sådan eftersom att det ska vara kort och konsist.
 
Idag har vi haft det så kul i skolan! Vi hade en lektion om intervjuteknik tidigare och idag skulle vi sätta använda det vi lärde oss in action. Vi delades in i par och sen intervjuvade vi varande om ett bestämt ämne i tvstudion. Sen kollade vi på filmerna och utvärderade oss i klassen. Alltså jag har märkt att vi har jobbat mycket så här, alltså att utvärdera varandra. Kändes väldigt hårt och jobbigt att få bli bedömd framför en hel klass verbalt i början men jag vänjer mig mer för varje dag som går. Desutom har jag märkt att det är ett grymt sätt att lära sig på! Jag lär mig så sjukt mycket här & det älskar jag.
 
 
 
Allmänt | |
Upp