166.

Nu är jag som massa andra stockholms lyckligast i världen för att det har blivit lov och vädret är fint. Jag startade mitt lov med att gå upp 7 för att hinna till ett rep med kören, kanske inte den sovmorgon jag hade planerat att ta men det var kul att sjunga och taggen för resan blir bara större! 
Jag mår bra men är bara lite nervös och vemodig eftersom att vi precis har haft en liten avskedsmiddag med mina föräldrar som kommer att åka bort runt hela jordklotet imorgon. Vi kommer vara borta ifrån varandra i 3 veckor och så länge har jag aldrig varit ensam fot förut...Sköta huset, katterna, posten, soptider, handla, laga mat osv osv.. Aja jag vet ju att jag klarar sånt jag gör ju sånt utan att mina föräldrar är borta. Det kommer nog gå bra, det är ju rätt soft också med FF hihi.
 
Allmänt | |
Upp