177.

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Andas med Cleo och Kristin Amparo

Beroende av:

Närhet, musik, radio, socker/salt, banan, socialamedier aka min telefon, sol och kläder.

Vem behöver du mest just nu:

Det här med att "behöva någon" skrämmer lite, men jag är fäst vid min familj och min pojkvän. Jag behöver dom och det är verkligen ingenting jag skäms för eller försöker trycka undan.

Jag och min fantastiska syrra
 
Vad tror folk om dig?

Hm svår en. Jag tror att det varierar en del. Jag tror att folk uppfattar mig som en väldigt sprallig och glad person med mycket i huvet men samtidigt lugn och disträ. Dom som känner mig tycker nog oxå jag är social och lite tokig. Sen så tror jag faktiskt om jag ska vara ärlig att folk tror att jag tycker jag är mycket bättre än alla, vilket jag tycker är overhört tråkigt och inte sant någon stans! Jag hoppas att folk tycker jag är snäll, peppande, klok och rolig men man vet ju aldrig vad folk säger när man inte är där.

Stämmer det?
Jag har ofta mycket pågående i huvet mitt och därför stämmer det nog att jag pendlar mellan att jag är lugn och lite undandragen och sen glad och up for conversations. Jag vill alltid gå in med en glad fin attityd mot folk vilket jag iallafall nästan alltid tycker jag gör. Ibland kommer jag på att pratar om vissa saker om mig själv och det är inte för att skryta utan för att jag är så exalterad i just det ögonblicket och bara glad över något positivt i mitt liv (ja man ska ju uppmuntra det bra har jag lärt mig), men jag hoppas inte det upplevs som skryt eller så för det vore tråkigt :( Sen är jag nog väldigt social och tycker om att prata om jag är i rätt mode, vilket jag oftast är!

 Vad får du oftast komplimanger för?

Typ utsende komplimanger?isf mina kläder, mitt hår, ögon, ögonbryn, rumpa, kropp hehehe

Brukar du skratta för dig själv?

Ja!! Alltid till poddar som tankesmedjan och Knyckare.<3

Nästa mål i ditt liv:

Har flera! Ha en fett skönt sommarlov, lära min hantera illamåendet, forsätta ha en fin stark relation med Martin, sommarjobba, klara gymnasiet och sedan resa eller flytta utomlands men det är ju så lång tid kvar tills dess.

Hur svarar du i mobilen?

Till okända ofta något formellt och tråkigt, annars så freestylar jag alltid till något. Ofta ett utdraget heeeeelllooooo.

Antal timmar sömn inatt:

Har sovit dåligt de senaste dagarna men typ 7 tack vare sovmorgonen.

Brukar du komma i tid?

relativt bra. Skola- nja.. planerade saker-alltid! hatar att vänta på folk! 

När mår du bra?

När jag är utomlands och bryter mönster, när jag får äta riktigt god mat, med nära och kära, när man har bra flow och en dag planerad med massa kul, när jag inser att jag klarar saker.

Hur känner du dig nu?

Rastlös, orolig, uttråkad och ensam :-( 

Vanligaste färg på dina kläder:

Svart, vitt,vinröd, grå.

Favoritdryck på morgonen:

Te/juice

Är du blyg?
Nej, det är jag inte. Jag tycker för det mesta inte det är pinsamt/jobbigt/svårt att prata med människor, jag hittar liksom alltid en väg och om personen är på lika pratglatt humör som mig älskar jag det, specielt med främligar. Men så finns en knapp som slår om i mitt huvud då det är en person i närheten som tar upp stor plats i rummet och pratar mycket och bra. Då kommer jag aldrig på nått och säga och blir lite blyg och känner mig astråkig..Men allt himla olika!

Sysslar du med någon idrott:

Jag har tagit upp fotbollen och spelar nu korpen i skolans fotbollslag Rytmus united.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja. Känns det rätt är det förmodligen rätt. Men har själv bara varit med om att det växer fram.

 

 

Allmänt | |
Upp