181.

Idag bestämmde jag+Lovisa+Martin att vi skulle hitta på något produktivt, det slutade med att vi möttes i skanstull och gick vidare till minigolfbanan vid vitan typ. 
Jag må se proffsig ut på bilden men.... jag förlorade! Vilken skam för mig som har en farbror som vann SM i minigolf haha! Jag skyller på mitt dåliga tålamod och kämparglöd.
 
Fina minigolfsproffs <3
Var glad ändå!
 
Efter gick vi prommis till gammlastan och tog en pepsi på en uteservering där. Pratade vänskaper och kontiga saker i samhället. Exempel hur knäppt det är att ica slänger massa mat och att det är olagligt att sno saker ifrån deras konteinrar sen?! Det borde finnas en bättre plan vart sån mat tar vägen...
Nu ligger jag i sängen och dricker te som mamma köpte med lakris och hallonsmak, det smakar precis som de där döskallegodisarna, tokgott!
 
Godnatt
Allmänt | |
Upp