173.

Hej där! Jag är hemma! Nej jag har inte varit borta i 3 veckor.. jag har bara inte hunnit eller orkat ta hand alla bilder jag tog i Chicago. Desutom är jag inge bra på att sammanfatta saker så jag tänker att det ända jag kommer lämna efter mig är lite fotografier med någon snitsig caption.
Jag kan iallafall säga att jag hade en helt underbar resa och att staden var underbart vacker och rolig att vara i! Me love<3
 
Så här såg det ut på gatorna, och här strosade vi alltså runt på dagarna och nätterna mellan affärer, resturanger, sevärdigheter.
Andra kvällen som var väldigt härlig, åh saknar.
Jag vid michigan river. Det blåste mest hela tiden, inte så konstigt att staden kallas ''the windy city''
Vi åkte på en såndär båt arkitektur-tur. Väldigt fina hus, typ som detta!
Eller dessa!Ohmy vad jag älskar höghus
Fina vänner som skrattade åt mig för jag nyss märkte att jag hade hundbajs under foten... och hade gjort spår efter mig med bajs... 
 
Mer bilder kommer i nästa inlägg!
Allmänt | |
Upp