174.

En dag åkte vi till mitt framtida kvarter (har bestämt det för det var paradiset typ). Stället låg 20 min utanför downtown och hetter Damond. Det första vi möts av är femenistiskkonst på väggen precis utanför tunnelbanan och ett donutcafe med blommigt kakelgolv och en snygg långhårig kille i kassan. Jag och Dawod går förbi ett alldeles för snygga och dyra sandaler i ett skylt fönster och går in och testar bara för att dom ska få röra mina fötter och fråga butiksbiträdet om bra thriftstores. Han tipsa om en gata som var ''hipp'' och dit gick vi. Jag skojar inte om jag säger att det låg ungefär 20  thrift stores på raken efter varandra på samma gata. Husen var gamla och hade knasiga snirkliga fasader, på sidorna hade dom gatukonst och människorna som gick förbi oss såg nästan ironiskt hipster ut. Allt var så ironiskt hipster men jag älskade det, HÄR MÅSSTE JAG BO. Vi hittade lite fynd på 2handen och åt veganskmat som smakade konstigt nog gått! Drack boxed water och mådde gott!
huset framför er ska jag ha min atelje, i det fönstret brevid där michael jackson är.
Finaste golvet jag sett.
Överallt var det också gay flaggor och mycket färg.
seriöst världens bästa vägg?!?!
 
 
och dom säljde råsa gamla cycklar i affärerna.
 
Det här åt min kompis, jag åt veganska gyros med hommus, kål och sötpotatis pommes.
 
 
Allmänt | |
Upp