En till höst.

Jag omges av rastlöshet, nervösitet, pepp och ikeapåsar fyllda med mina viktigaste ägodelar. Jag tycker ändå det är rätt bra saker att omges runt såhär i slutet på en sommar. För alla dessa saker symboliserar en sak som jag vill ha; förändring. Jag är evigt tacksam att jag denna vecka äntligen slipper gå tillbaka till ett gymnasieupprop och två terminer av tidiga mornar på pendeltåg och skoluppgifter som man inte ser någon mening i. Jag är så klar med gymnasiet och ser fram emot denna höst på Kaggeholms folkhögskola!
 
Jag ska bo på internatet på skolan som ligger på Ekerö och det innebär ju att jag ska halvt flytta hemifrån. Haha känner mig så vuxen när jag packar ner exempelvis alvedon och plåster som är en självklarhet att det bara ska finnas hemma, eller när jag funderar på vad jag ska köpa för middagsmat och äta under nästa vecka. Jag har verkligen massa spännnade veckor framför mig nu och skulle vilja blogga så mycket jag kan om dom- så dörför tänker jag försöka steppa upp mitt blogggame och iallafall försöka uppdatera 3 gånger i veckan med antagligen text eller varför inte små filmer? vi får se... kika in!
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp