flyttfågeln.

Klockan är 23.41 och jag önskar så gärna att jag kunde somna men nej-jag har aldelles för mycket intryck i mitt huvud som snurrar. Typ 30 namn, nya ansikten och på toppen av det ett helt nytt boende och skola. Idag har jag iallfall fått flytta in på mitt studentrum som ligger i en mörk 70talsvilla med konstiga väggar och trä överallt... själva huset är not so fresh men älskar hur mitt rum är för det är liksom lagom stort, har tre garderober och havsutsikt vid skrivbordet--->
 
 
 
 Har fått in en matta, kuddar och det mesta av mina tillhörigheter men ja än känns det bara som ett temporärt boende och väldigt surealistiskt. Allt känns faktiskt surrealistiskt. Tänk att jag har flyttat direkt efter studenten till en skola där jag kommer plugga det jag just nu känner att jag vill jobba med- att jag nu typ är vuxen? vad hände?
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp