''Happiness will find you when you stop hiding''

Jag går runt. Tänker, känner. Jag lyssnar mycket och jag tar in analyserar. Jag går runt på alla platser där jag inte vill befinna mig och tankarna handlar om mig- som vanligt. Vart går gränsen när man är frisk? Blir man någonsin frisk om man en gång blivit sjuk? Jag tror inte att jag är frisk men jag mår bättre och det är härligt när jag kan andas lite lättare och mellanåt dra på mungipan och tänka ''shit vad det är fint att känna solen mot ansiktet även fast kylan samtidigt biter mot kinden''.
 
Känner mest att jag är rädd för att jag inte kan lita på mig själv och besvikelse över att man aldrig kan vara okej med att inte få veta vad som ska hända.  Vill inte lägga halva mitt liv på att leva någon annan stans. 


''Happiness will find you when you stop hiding''
Allmänt | |
Upp