Försmak på seger

Hej fina! 31 april 2015 blev en väldigt glad dag eftersom att det var dags för alla våras mösspåtagning! När jag såg alla finklädda skolkamrater med de vita mössorna i högsta hugg så kändes det som att våran studentdag bara var runt hörnet, en försmak på en seger vi väntat på i så många år. På cermonin sjöng några till oss, höll en ett tal och många grät men inte jag- klart jag blev rörd men kände mest glädje för att jag snart var klar där. 
 
Efter cermonin samlades vi ett gäng ifrån olika klasser och drog till en uteservering som så många andra på valborg. Ölen lyste i solen och vi pratade lite om åren som gått.Efter skulle vi till en brasa på långholmen men efter världens matkoma av pizzan jag tryckte i mig åkte jag hem istället och det var den dagen! en bättre dag.
 
 
 
Allmänt, festligt | |
Upp